Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència de navegació i oferir continguts i publicitat d'interès. En continuar amb la navegació entenem que s'accepta la nostra política de cookies.

Tallers de MOTOS en Barcelona | Sense cita previa

Idioma: ES CA

Els pneumàtics materialitzen la unió entre la moto i la carretera. D'acord amb les estadístiques, la quantitat més gran d'accidents són provocats per portar els pneumàtics en mal estat. D'altra banda, és molt important triar els adequats per a la teva moto i no variar les mesures recomanades pel fabricant sense opinió d'un professional.

Des de Fast Bikes volem explicar-te els riscos que corres en esgotar els pneumàtics al màxim. Sabem que canviar-los implica una despesa considerable, però res no té més valor que la seguretat al moment de conduir. A més, als nostres dos tallers tenim sempre ofertes increïbles en pneumàtics que et permetran canviar-los i no córrer riscos innecessaris.


#1 Punxada

Les estries que té la banda de rodament tenen diverses funcions: evacuen l'aigua que troben a la carretera, milloren l'agafada, i protegeixen dels objectes que puguin trobar al seu camí. És molt simple, com més desgast menor resistència a objectes, que a causa de la velocitat de circulació, poden causar grans danys. D'aquesta manera els pneumàtics són més propensos a patir una punxada. Et recomanem que no intentis arreglar una punxada tu mateix, acosta't a qualsevol dels nostres dos tallers i t'ajudarem en allò que ens sigui possible. Recorda que obrim un nou taller al C/Aribau 172, Barcelona. Aquesta zona quedarà afeblida i serà més probable que tornis a patir aquest incident. A més depenent de la mida i el lloc del dany, podrà arreglar-se o no. Si la punxada es produeix en un flanc del pneumàtic o si s'esquincen les lones internes, el millor és canviar-los, ja que no seria segur reparar-los i continuar conduint. Hi ha situacions en què és inevitable canviar els pneumàtics.


#2 Major despesa de combustible.

Els pneumàtics ens permeten que la moto rodi. La resistència que cal avançar que es produeix per la fricció del cautxú amb l'asfalt és determinant en la despesa de gasolina. Portar els pneumàtics amb una pressió inadequada es traduirà en una despesa més gran, la qual és totalment innecessària. La mida del pneumàtic, la pressió que porta i el desgast fan fluctuar aquesta resistència. És a dir que revisant els pneumàtics regularment pots evitar despeses innecessàries. El pneumàtic davanter dirigeix la moto i portar una pressió inferior a la necessària s'hi traduirà en dificultat en maniobrar. Aquest augment en la resistència en canviar la direcció de la moto es traduirà en un consum més gran. Davant de qualsevol dubte el millor és consultar a la teva taller de confiança.


#3 Vibracions en conduir la teva moto

L'equilibrat compensa les petites incorreccions de la distribució del pes als pneumàtics. Es col·loquen contrapesos per equilibrar les càrregues a què estan sotmesos. No és una tasca complicada ni costosa i pot solucionar aquesta vibració tan molesta que sents al manillar. A més, el no equilibrat pot comportar un desgast irregular i prematur dels pneumàtics, escurçant la seva vida útil. Apropa't a Fast Bikes i verificarem l'equilibrat de la teva moto sense cita prèvia.


#4 Disminució de la distància de frenada

La distància de frenada depèn de diversos factors, però el més determinant és el conductor. Fa temps que identifica un imprevist i actua aplicant els frens. A més, per ser realistes, cal sumar-hi el temps en què la moto comença efectivament a frenar. Hi ha un retard des del moment en què accionem els frens fins que la moto frena efectivament. Cadascun d'aquests punts suposen dècimes de segons, però si estàs desplaçant-te a una certa velocitat, es pot traduir en desenes de metres. Aquests factors són inamovibles i per això hem d'assegurar-nos que, el que sí que podem controlar abans de començar a conduir, està controlat i verificat. No has d'oblidar fer un control periòdic del sistema de frenada de la teva moto. L'estat dels teus pneumàtics és fonamental ja que si no comptes amb una subjecció òptima no ajudes la teva moto a frenar a temps.


#5 Augment del lliscament de la moto

La pèrdua de subjecció es tradueix en el lliscament de la moto. Aleshores ja no tens el control total del moviment. La precisió en la conducció és important per sentir-te segur i no posar en risc tercers.

La pressió que portis als pneumàtics també es tradueix en un augment en el lliscament. Portar el pneumàtic del darrere amb poca pressió farà que no tingui la rigidesa adequada i, per tant, la moto podria oscil·lar lateralment en corbes o en altes velocitats. No oblidis que l'estabilitat de la moto depèn, fonamentalment, del pneumàtic del darrere.


Hi ha molts paràmetres a tenir en compte en el moment de triar pneumàtics: mida, marca, model i preu. No sempre cal sacrificar la qualitat en funció del preu. A Fast Bikes tenim ofertes en pneumàtics durant tot l'any. Comprova-ho! A més, el nostre equip de professionals està a la teva disposició per reparar, equilibrar i revisar els pneumàtics que estiguis utilitzant. Volem que sàpigues que estem ampliant el nostre equip i necessitem un mecànic amb experiència. Pots enviar-nos el teu CV a cv@fastbikesbcn.es i ens posarem en contacte amb tu.

Horari tallers:

Dilluns a divendres:

9:00 - 13:30, 15:30 - 19:00 h

Dissabtes:

9:00 - 13:00 h

Atenem sense cita prèvia